divain. Returpolitik
Returnerer
Hos divain., af sundheds- og hygiejnemæssige årsager accepterer vi ikke returnering af uåbnede produkter. Derfor tilbyder vi TRY&BUY-servicen, som giver dig mulighed for at prøve din valgte 100 ml duft i et prøveformat for at teste parfumen. Alle købte 100 ml parfumer inkluderer en 2,5 ml prøve.
Vi accepterer ikke returneringer af følgende produkter:
- PRØVE-SÆT
- TILBEHØR
- SÆT
- PRØVER
- DIVAIN HJEM
- DIVAIN PAS
- KROPSPLASK
Hvis du returnerer et produkt fra en af de ovennævnte kategorier, vil der ikke blive givet nogen refundering. For at anmode om en refundering, klik på dette link, vælg din ordre, og anmod om en refundering: [Return Request].
Returbetingelser
Kunden har 14 kalenderdage fra leveringsdatoen til at anmode om en returnering. Omkostningerne til returfragt er €4,95 for pakker op til 3 kg, som vil blive dækket af kunden og fratrukket refusionsbeløbet. Oprindelige forsendelsesomkostninger er ikke refunderbare. Produkterne skal være i perfekt stand, forseglede og returneres i deres originale emballage. Returneringer, der ikke kommer i den originale emballage, forberedt med dobbelt sikkerhedslukning, vil ikke blive accepteret. Produkter, der ankommer åbne eller ikke forseglede, vil ikke blive refunderet, medmindre der gives særlig godkendelse fra kundeservice.
Retur af beskadigede eller brudte produkter er ikke tilladt. Hvis din ordre har lidt skade, skal du kontakte vores kundeservice inden for 24 timer efter levering, så din anmeldelse kan behandles.
Frister for krav:
- Skadede, ødelagte eller manipulerede produkter: 24 timer fra levering.
- Ordrer markeret som leveret, men ikke modtaget af kunden: 48 timer fra levering.
- Kvalitetsklager: 5 dage fra levering.
Vi forbeholder os retten til at nægte returnering af produkter, hvis virksomheden identificerer uagtsom eller illoyal adfærd i køb. Dette inkluderer, men er ikke begrænset til, returnering af flere komplette ordrer eller mere end to på hinanden følgende ordrer. Beslutningen om at nægte returneringen vil blive truffet efter en omhyggelig vurdering af kundens adfærd for at beskytte vores forretningsintegritet.
Refusion af din returnering
Refusionen vil blive foretaget, når varerne er ankommet til vores lager og er blevet inspiceret af vores team. Vi stræber efter at behandle refusioner hurtigt og effektivt, så du får dine penge tilbage så hurtigt som muligt. Afhængigt af den oprindelige betalingsmetode kan det tage et par dage, før refusionen vises på din konto.
Sådan laver du en returnering
For at returnere, følg disse trin:
1. Gå til [this link] at starte processen.
2. Log ind og vælg din ordre: Når du er på siden, skal du få adgang til din konto og vælge den ordre, som du ønsker at returnere et eller flere produkter fra.
3. Vælg de produkter, du vil returnere: Marker de produkter, du ønsker at returnere, og bekræft dit valg.
4. Anmod om returnering: Udfyld formularen til returnering. Vær sikker på at angive årsagen til returneringen for at hjælpe os med at forbedre vores kvalitet og service.
5. Bekræft og vent på e-mailen: Når anmodningen er sendt, vil du modtage en e-mail inden for 48 timer med yderligere instruktioner til at oprette din returlabel.
Fortrydelsesret
Kunden har en periode på 14 kalenderdage til at udnytte sin fortrydelsesret, som starter fra datoen for modtagelse af varen(e). Det er ikke nødvendigt at angive en grund for at udnytte fortrydelsesretten. For større smidighed i håndteringen sætter vi pris på, at kunden følger den procedure, der er beskrevet ovenfor.