FAQS

Levering

Har i fragtgebyr?

Fragtgebyr fra 97,00 dkk. og gratis forsendelse for ordrer over 297,50 dkk

Hvor lang leveringstid har I?

Du vil modtage din ordre inden for 6-7 hverdage, så længe du bestiller inden kl 17.00.

Hvis bestillingerne er afgivet i løbet af weekenden, vil de blive afsendt mandag Levere i over alt?

Vi sender til Danmark.

Perfumer

Hvordan kan man vide intesiteten af en duft på en perfume?

Hver produkt inholder en beskrivelse og vejledning om perfumen; hvor kraftig og intesiv er duften? Anbefaldning af sæson på året, og den duftefamilie den tilhører. Du skal blot klikke på den ønskede perfume og der ville du kunne læse beskrivelsen. 

Hvor mange timer holder perfumen på huden?

Varigheden af en perfume er meget individuelt og varierer afhægigt af flere faktorer, såsom hudens pH, årstiden hvor perfumen bruges. Det kommer også an på hvor man sprøjter sig på kropen, der er visse steder hvor varigheden holder mere. Husk at fugte huden inden påføring.

Er perfumen lavet i Spanien?

Alle vores perfumer er fremstillet i Spanien.


Sælger i kendte mærker?

Alle vores perfumer fra vores katalog er skabt fra DIVAIN og er inspireret af de aktuelle og tidmæssige dufte fra de store og kendte mærker. 

Betaling metoder

Hvilken betalingsmetoder har jeg til rådighed via nettet?

Du kan vælge mellem kortbetaling med VISA, MasterCard, Amex, Apple Pay eller G Pay.

Butikker

Har i fysisk butik hvor man kan købe parfumer?

Vi har ikke fysiske butikker, vi sælger kun online. Vi forstår udmærket at de svært at købe en parfume, hvis man ikke tidligere har prøvet den, men med vores TRY&BUY service giver vi dig muligheden for at modtag prøver på de valgtede produkter, så du kan prøve dem inden du åbner parfumen der inholder 100ml. Tjek de fire nemme trin på https://divainparfums.dk/pages/divain-try-buy

Retunering

Hvordan og hvornår kan jeg retunere en produkt?

Hvis du ikke er helt tilfreds med din parfume, så kontakt vores kundeservice for at ansøge om en returnering af din ordre inden for 14 dage fra leveringsdatoen.

Du skal kontakte os via e-mail eller ved at bruge chatten på vores hjemmeside. For at fremskynde forløbet, kan du også gå til afsnittet "retur", som du kan finde på din brugerkonto, og kommunikere, at du ønsker at returnere produktet.

Hvordan retunerer jeg parfumen?

For at returnere parfumen skal du være opmærksom på, at den ikke kan have været brugt eller manipuleret, den skal være i perfekt stand, på samme måde som du har modtaget den, beholde forseglingen og sende den i samme forsendelsesæske samt med dens originale emballage.

Skal jeg også retunerer parfumprøverne?

Nej. Prøven på 3 ml, som du modtager, som vil blive brugt til at teste den valgte parfume på forhånd, er helt gratis. I tilfælde af at du ønsker at returnere det originale 100 ml produkt, kan du beholde prøven.

Skal jeg betale returomkostningener?

Nej. DIVAIN påtager sig af returomkostningerne. Så du skal ikke betale noget.

Hvor lang tid tager det, før jeg får pengene tilbage?

Når tilbagebetalingen er foretaget, modtager du pengene inden for 1-7 hverdage. Dette kan variere afhængigt af din bank.

Er forsendelsesomkostningerne for den oprindelige ordre også refunderet?

Nej. Forsendelsesomkostninger for den første ordre er endelige og refunderes ikke.

Kan man retunere alle produkterne?

Nej. DIVAIN accepterer ikke returnering af følgende varer:
-Prøvepakker
-Tilbehør
-Discovery sæts
-DIVAIN Home

Kampagnekoder

Hvordan kan jeg bruge min kampagnekode?

Hvis du har en kampagnekode, kan du få rabat når du køber de ønskede produkter. Følg disse trin få at få din rabat:

1) Vælg og tilføj den ønskede produk (Husk at den skal være inkluderet i tilbuddet af den pågældende kode) Klik på knappen ''behandle ordre''

 2) Der vil komme en boks frem, hvor du kan indstast koden i boksen og klik på ''brug'' Oplysninger om kampagnekoder: de er kun gyldige, hvis de opfylder betingelserne for tilbbudet eller rebatten.

De kan ikke indløses, når først ordren er afgivet. Koderne kan heller ikke indløses når først ordren er afgivet. De kan ikke kombineres med andre kampagner, rabetter eller tilbud.
Hvis din ordre er underlagt mere end én kampagne eller rabat, anvender vi den, der giver dig den højste rabat. Hvis du har købt en eller flere parfumer med en rabatkode, og dette er forbundet med overkøbning, kan returnering af en eller flere parfumer indebære tab af rabatten, hvis ordren ved returnering ikke længere opfylder betingelserne for tilbuddet.

Perfumeprøver

Kan jeg købe parfumeprøver?

Salg af individuelle prøver er ikke længere muligt på vores hjemmeside, men heldigvis garanterer vi med Try&Buy-muligheden, at du kan returnere parfumen, hvis du ikke kan lide den, uden besvær eller ekstra omkostninger. Tør prøve dem! Husk, at vi er de eneste, der refunderer dit køb, hvis du ikke er tilfreds

Hvor er min ordre?

Jeg har modtaget min pakke, men jeg har ikke modtaget alle varene/ødelagte varer. Hvad skal jeg gøre?

Kontakt vores kundeservice via chat eller e-mail, og de vil fortælle dig, hvordan du kommer videre. 

Min konto

Jeg kan ikke logge ind på min konto. Hvad skal jeg gøre?

Vi anbefaler, at du opretter en konto på vores hjemmeside og tilmelder dig i vores nyhedsbrev. Hvis du allerede har en oprettet konto, skal du indtaste din e-mail og din adgangskode. Hvis du ikke husker din adgangskode, skal du trykke på ''Glem adgangskode'', straks vil du modtag en e-mail for at nulstille den. Hvis du ikke modtager en e-mail for at nulstille din adgangskode, er det sandsynligvis fordi du ikke har oprettet en kundekonto hos os endnu. Når den nye adgangskode er oprettet, skal du gå til siden og afgive din ordre

* VIGTIGT: Sørg for, at din e-mail er stavet korrekt, og at du ikke har oprettet mere end én konto.