The top 9 best perfume ads on television
Gennem historien har parfume -mærker oprettet tv -annoncer der har revolutioneret denne sektor af spændende og inspirerende os. De fleste af disse annoncer har valgt en kreativ historiefortælling Format, der er baseret på korte scener, der fanger skønhed og holder publikums opmærksomhed indtil slutningen. Derudover er mange af disse annoncer blevet positivt værdsat for deres evne til at Skift stereotyper og kæmpe imod fordom på en kreativ måde.
Succesen med disse reklamekreationer har været i, at mange mennesker har valgt en ny duft, før de endda er i stand til at lugte den. Nedenfor har vi lavet en liste over Bedste parfumeannonceS, der er gået gennem tv -historien. Du vil se dem alle igen!
1. CK One af Calvin Klein
Calvin Kleins CK One, (Divain-030), reklame er som revolutionær som duften. På kun 30 sekunder af denne annonce kan vi forstå, hvorfor det var den seneste parfume til alle. Annoncen indeholder en ældre kvinde, par kysse, dansegrupper og en ung Kate Moss, at have en ting til fælles: den nye Unisex duft.
2. J’Adore Absolu af Christian Dior
En anden af de mest genkendelige duftannoncer er Dior's J’Adore Absolu, instrueret af visionær Romain Gavras og med hovedrollen Charlize Theron. I denne annonce kan vi se en gruppe af Stærke piger forenet som en. De Elegance og sofistikering af Dior parfume vises gennem den gyldne farve, der hersker i miljøet såvel som mode og skønhed i annoncen.
3. Den af Dolce & Gabbana
I denne kortfilmklip kaldet "Street of Dreams ", instrueret af den berømte instruktør Martin Scorsese Vi kan se en glamorøs Scarlett Johansson taler med det attraktive Matthew McConaughey, med hvem hun har et forhold. Denne duftannonce, der bruges til at promovere Den af Dolce & Gabbana For kvinder (Divain-050) og og mænd (Divain-006), er sort og hvid og ganske almindelig. Dog holder det dig limet på skærmen helt fra begyndelsen.4. Sí, af Giorgio Armani
Kate Blanchett trosser alderen i reklamen for Armanis SI, parfume, (Divain-136). Dette er spektakulært, da hun ser fortroligt ud på kameraet med lidt makeup på. Annonceen viser et rigtigt udseende af en travl kvinde, mens den opretholder den uimodståelige kombination af nåde, styrke og fRee Spirit, ligesom Armanis parfumer.
5. The Pure XS af Paco Rabanne
Til duften, De rene XS af Paco Rabanne, (Divain-233), Mærket valgte modellen Francisco Henriques. Annoncen er en uimodståelig kombination af lyst og glæde. "Xs" er ikke en henvisning til størrelse, men til fornøjelsen af en overdreven livsstil.
6. Agua Fresca de Rosas Blancas af Adolfo Domínguez
Adolfo Domínguez, et duftmærke med mere end 40 år På markedet for parfume, lancerede Agua Fresca de Rosas Blancas (Divain-157) I 2013 dens ikoniske duft. Eugenia Silva er ansvarlig for at give liv til fri humør. Det er Delikat og frisk Som duften i annoncen.
7. Le Male og Classique af Jean Paul Gaultier
Jean Paul Gaultier debuterer Le mand (Divain-028), og Classique, (Divain-075) Duftstoffer til henholdsvis mænd og kvinder. I denne seneste annonce giver Gaultier os mulighed for at komme bag kulisserne på hans parfumefabrik med robotter og arbejdere.
8. Nina & Luna af Ricci
De Nina, (Divain-051) og Luna, (Divain-195) af Ricci parfumeannonce er et af de mangfoldighedsorienterede pletter, der har revolutioneret Parfumernes verden. I det er modellerne Frida Gustavsson (Nina) og Jac Jadaciak (Luna) Kom fuldt ud i huden på deres seneste karakterer for at tage os til en fantasi univers gennem deres smukke Kærlighedshistorie Medvirkende Ricci -parfume.
9. 212 VIP Black af Carolina Herrera
Endelig er en anden af de bedste parfume -klip i reklamehistorik 212 VIP Sort af Carolina Herrera. Her kan vi se, hvordan en gruppe unge mennesker har en god tid på en fest, der afholdes i et luksuriøst palæ. Sangen valgt til annoncen er en sang komponeret og produceret af TMB & Agry og Low Steppa.
- Tags: History