Politik om beskyttelse af personlige oplysninger
Denne fortrolighedspolitik blev opdateret den 06/10/2022.
1 - Indledning
Divain Team lægger særlig vægt på beskyttelsen af brugernes privatliv og sine forpligtelser i overensstemmelse med gældende lovbestemmelser.
Denne fortrolighedspolitik vil gøre det muligt for dig at få en bedre forståelse af de databeskyttelsesprincipper, som Divain Team anvender. Vi opfordrer dig til at læse den, før du indsender dine personoplysninger.
Divain Team SL, med hjemsted på adressen Ctra. Astorga-Pi, 34, 24710 Astorga, León, Spanien er ansvarlig for databehandlingen af hjemmesiden www.divainparfums.dk
Denne fortrolighedspolitik kan til enhver tid opdateres af Divain Team. Datoen for den seneste revision vil blive vist på denne side. Vi foreslår, at du regelmæssigt læser den.
Bemærk venligst, at ved at bruge www.divainparfums.dk webstedet giver du dit samtykke til, at Divain Team indsamler, registrerer, organiserer, opbevarer, bruger og/eller overfører dine personlige data i overensstemmelse med denne privatlivspolitik.
2 - Hvornår indsamler vi dine oplysninger?
- Vi indsamler dine personlige oplysninger, når du:
- Du besøger vores websted.
- Du opretter en konto på vores websted.
- Du foretager et køb eller en reservation på vores websted.
- Du abonnerer på vores nyhedsbreve.
- Du tilmelder dig et af vores loyalitetsprogrammer.
- Deltagelse i særlige aktioner, navnlig spil, konkurrencer, produkttests, kundeundersøgelser eller markedsundersøgelser.
Del indhold på sociale netværk som Instagram, Facebook, Pinterest eller Twitter ved hjælp af hashtagget #Divain eller andre hashtags, som vi tilbyder.
Du kontakter os, især når du ringer eller sender en anmodning eller klage til vores kundeservice, når du vurderer eller anmelder vores produkter og/eller tjenester, eller når du taler med andre besøgende i realtid.
Hvis du har givet samtykke til, at tredjeparter sender os personlige oplysninger om dig.
3 - Hvilke oplysninger indsamler vi om dig?
Især for at hjælpe os med at lære dig bedre at kende og give dig personlige tilbud om vores produkter og tjenester (især via e-mail, sms, sociale medier eller andre midler og ved at vise målrettede reklamer på websteder og sociale medier), for at administrere dit medlemskab af vores loyalitetsprogram og for at analysere og foregribe markedstendenser for bedre at kunne opfylde dine behov. Til disse formål kan vi udføre målrettede operationerVi anser alle oplysninger, der direkte eller indirekte kan identificere dig, for at være "personlige oplysninger". Vi kan primært indsamle følgende personlige oplysninger:
Oplysninger om din identitet, navnlig dit køn, efternavn, fornavne, adresse, telefonnumre, e-mailadresse, brugernavne og adgangskoder, fødselsdato eller alder.
Oplysninger om din betalingsmetode, især dit kreditkortnummer og udløbsdato.
Data vedrørende vores kommercielle transaktioner, især ordrenumre, din købshistorik, din anmodning eller kommunikation med vores kundeservice, dine præferencer og interesser, din aktivitet på webstedet eller oplysninger om et af vores loyalitetsprogrammer.
Indholdsdata (fotos, videoer, anmeldelser, kommentarer osv.).
Data om dine konti på sociale medier (brugernavn, biografi, placering osv.), upload og beskeder, når du deler indhold eller bruger hashtagget #Divain eller andre hashtags, som vi tilbyder.
Data vedrørende optagelser af telefonsamtaler med henblik på at yde den bedste kvalitet af service, især med henblik på uddannelse og evaluering af vores personale.
Tekniske data, især din IP-adresse eller oplysninger om, hvordan din enhed navigerer på vores websted.
Andre data, som du giver os, når du kontakter os, eller som vi har modtaget fra tredjepartsleverandører.
4 - Hvorfor indsamler vi dine personlige oplysninger?
Vi indsamler dine personoplysninger helt eller delvist, primært med henblik på følgende formål:
Administration af webstedet og forbedring af servicekvaliteten. Denne behandling er nødvendig for at varetage ovennævnte legitime interesse.
Behandling af dine ordrer (ordrer, leverancer, fakturaer, eftersalgsservice osv.). Denne behandling er nødvendig for at kunne opfylde en kontrakt, som du er part i;
Customer Relationship Management (CRM), baseret på dine præferencer, interesser og indkøbsadfærd, analysere din browsing og dine anmodninger på vores websted eller foretage andre handlinger for bedre at kvalificere vores database. Vi kan f.eks. importere en liste med krypterede data (e-mail eller telefonnummer) til Facebook for at identificere brugere, der allerede har haft en interaktion med vores mærker og/eller som kan være interesseret i vores produkter og tjenester, og tilbyde dem personliggjort reklame på sociale netværk. Hvis du opretter en konto, kan vi tilpasse din kundeoplevelse, men du kan også afgive en ordre ved hjælp af muligheden Guest Check Out. Denne behandling sker med dit samtykke eller er nødvendig for at varetage ovennævnte legitime interesse.
Tilknytning af en annonce til en specifik kommerciel transaktion med henblik på fakturering af affiliate-kampagner. Denne behandling er nødvendig for at varetage ovennævnte legitime interesse.
Social interaktion. Denne behandling sker med dit samtykke.
Behandling af din anmodning (prøver, rådgivning, deltagelse i en salgsfremmende foranstaltning, klager, ret til adgang, berigtigelse, indsigelse og sletning osv.) Denne proces er nødvendig for at behandle din anmodning.
Som tilladt ved lov og/eller hvis vi har brug for at underrette dig på et hvilket som helst tidspunkt.
5 - Videregiver vi dine personlige oplysninger?
Vi sælger eller udlejer aldrig dine personlige oplysninger til andre virksomheder til markedsføringsformål (reklame).
Divain Team er en international virksomhed, der opererer i mange lande. De personlige oplysninger, som vi indsamler om dig, vil blive brugt af Divain Team og vil sandsynligvis blive videregivet til andre Divain Team-selskaber, hvis det er nødvendigt.
De kan også deles med tjenesteudbydere, der er udvalgt på grund af deres ekspertise og pålidelighed, og som handler på vores vegne og efter vores anvisninger (ordrebehandling og opfyldelse, sikker betaling, kundeserviceadministration, teknisk udvikling og vedligeholdelse, prisfastsættelse og anmeldelser, analyser, forebyggelse af spam, affiliate- og digital kampagneadministration osv.). Vi giver disse tjenesteudbydere tilladelse til kun at bruge dine personlige oplysninger i det omfang, det er nødvendigt for at udføre tjenester på vores vegne eller for at overholde lovmæssige krav, og vi bestræber os på at sikre, at dine personlige oplysninger altid er beskyttet.
Disse tredjeparter kan være placeret inden for eller uden for Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (EØS), herunder i lande, der ikke tilbyder samme databeskyttelsesniveau som i dit bopælsland. I så fald vil vi sikre, at vi:
Få dit utvetydige samtykke til at dele dine personlige oplysninger med disse tredjeparter.
Indgå passende aftaler om dataoverførsel i overensstemmelse med de standardmodelklausuler, der er udarbejdet af Europa-Kommissionen.
Overholder bindende virksomhedsregler (BCR), der er godkendt af de kompetente myndigheder.
Sikre, at sådanne tredjeparter overholder EU-US Privacy Shield Framework og Privacy Shield Principles vedrørende indsamling, brug og opbevaring af personoplysninger, der overføres fra EU til USA.
Endelig kan vi også overføre dine personlige oplysninger til lokale myndigheder, hvis loven kræver det eller som led i en undersøgelse og i overensstemmelse med gældende lovgivning.
6 - Hvordan beskytter vi dine personlige oplysninger?
Vi gennemfører passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger i forhold til oplysningernes art og de risici, der er forbundet med behandlingen af dem, for at bevare sikkerheden og fortroligheden af dine personoplysninger og især for at forhindre, at de ændres, beskadiges eller tilgås af uautoriserede tredjeparter.
Sådanne foranstaltninger kan navnlig være praktiske, såsom begrænsning af adgangen til dataene til det personale, der er bemyndiget hertil i henhold til deres opgaver, kontraktmæssige garantier i tilfælde af anvendelse af en ekstern leverandør, undersøgelser af konsekvenserne for privatlivets fred, regelmæssig revision af vores praksis og politikker for beskyttelse af privatlivets fred og/eller fysiske og/eller logiske sikkerhedsforanstaltninger (beskyttet adgang, autentificeringsprocedure, sikkerhedskopiering, antivirus-software, firewalls osv.)
7 - Hvad er vores politik vedrørende mindreårige?
Dette websted www.divainparfums.com er ikke beregnet til mindreårige.
Vi indsamler eller behandler ikke bevidst personoplysninger vedrørende mindreårige. I tilfælde af at vi bliver opmærksomme på, at personoplysninger vedrørende mindreårige er blevet indsamlet uden forudgående samtykke fra forældrene eller den juridiske værge, vil vi træffe passende foranstaltninger til at kontakte den pågældende person og om nødvendigt slette sådanne personoplysninger fra vores servere og/eller vores leverandørers servere.
8 - Hvad er vores cookiepolitik?
Du kan få flere oplysninger om vores cookiepolitik ved at klikke her: https://divainparfums.dk/pages/cookies-politik
9 - Hvordan håndterer I det indhold, I deler på sociale netværk med de hashtags, vi foreslår?
Du kan vælge at bruge vores hashtags til at tagge dit indhold på sociale netværk som Instagram, Facebook, Pinterest eller Twitter.
Ved at bruge sådanne hashtags anerkender og accepterer du, at dit indhold kan blive vist på vores websted og kan blive brugt til at henvise til vores produkter eller tjenester.
Vi minder dig om, at de oplysninger, som du offentliggør på sociale netværk, kan blive set, brugt og gemt af andre i hele verden, især i lande, der ikke har lovgivning, der sikrer tilstrækkelig beskyttelse af dine personlige oplysninger som defineret i dit bopælsland.
Vi vil også gerne henlede din opmærksomhed på, at når du sender indhold ved hjælp af et af vores hashtags, er din brug af sociale netværk udelukkende underlagt de generelle vilkår og betingelser for disse sociale netværk. Vi anbefaler, at du læser og konsulterer dem regelmæssigt.
Hvis du ønsker at forhindre et bestemt indhold i at blive vist på vores websted, bedes du fjerne det fra det sociale netværk eller holde op med at bruge et af vores hashtags.
10 - Hvor længe opbevares dine personlige oplysninger?
Vi bestræber os på ikke at opbevare dine personoplysninger i længere tid end nødvendigt for at opfylde de formål, der er beskrevet i denne privatlivspolitik, eller som ellers kræves i henhold til gældende lovgivning.
Som en generel regel gælder følgende:
Som en generel regel:
Oplysninger om potentielle kunder/klienter opbevares i en periode på tre år fra indsamlingen eller fra den sidste kontakt eller afslutningen af forretningsforbindelsen, medmindre du udtrykker din indsigelse eller indsender en anmodning om annullering. Når denne treårige periode er udløbet, kan vi kontakte dig igen for at høre, om du fortsat ønsker at modtage kommercielle tilbud. Hvis vi ikke modtager et positivt og udtrykkeligt svar fra dig, vil oplysningerne om dig blive slettet eller arkiveret i overensstemmelse med de gældende bestemmelser.
Oplysninger om identitetsdokumenter kan opbevares i et år, hvis du gør brug af dine rettigheder.
Kreditkortoplysninger slettes efter transaktionen eller arkiveres til bevisformål i overensstemmelse med de gældende bestemmelser. Med forbehold af dit udtrykkelige samtykke kan bankoplysningerne opbevares indtil kreditkortets udløbsdato. Vi gemmer aldrig dit visuelle kryptogram.
Oplysninger, der skal bevise en rettighed eller en kontrakt, eller som opbevares for at opfylde en retlig forpligtelse, kan arkiveres i overensstemmelse med de gældende bestemmelser.
Opkaldsdata eller optagelser af telefonsamtaler kan gemmes i op til seks måneder.
11 - Hvilke rettigheder har du med hensyn til dine personoplysninger, og hvordan kan du kontakte os?
Hvis du giver os din e-mailadresse, dit telefonnummer eller din postadresse, kan du modtage e-mails, opkald eller meddelelser om vores produkter, tjenester eller fremtidige arrangementer. Du kan til enhver tid afmelde dig fra vores mailinglister ved at kontakte os på nedenstående adresse eller ved at klikke på linket "afmeld" i alle vores e-mails. Du kan også til enhver tid ændre dine kontoindstillinger.
I overensstemmelse med de gældende regler har du ret til adgang, berigtigelse, annullering og overførsel af de oplysninger, der vedrører dig, samt ret til at modsætte dig og begrænse edb-behandling. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage. For at udøve disse rettigheder skal du sende os den tilsvarende anmodning med bevis for din identitet:
Via e-mail til kundeserviceafdelingen på: hej@divainparfums.dk
Med posten til følgende adresse:
Divain Team SL.
Ctra. Astorga-Pi, 34
24710 Astorga, León, Spanien
Vi informerer dig om de foranstaltninger, vi træffer som følge af din anmodning, så hurtigt som muligt og under alle omstændigheder inden for en måned efter modtagelsen af anmodningen. Vi forbeholder os dog ret til at afvise at reagere på anmodninger, der er åbenbart ubegrundede eller overdrevne.
Du har også ret til at indgive en klage til tilsynsmyndigheden, den spanske databeskyttelsesmyndighed (C/ Jorge Juan, 6. 28001 - Madrid www.agpd.es), hvis du mener, at behandlingen ikke er i overensstemmelse med de gældende regler.
Hvis du har spørgsmål om denne politik om beskyttelse af personlige oplysninger og databeskyttelse, bedes du kontakte vores kontaktperson.